Samarbete M3gym

Samarbete mellan Lidingö Gymnastikskola och M3gym

Vi kan med stor glädje meddela att Lidingö Gymnastikskola och M3gym i Gåshaga fortsätter samarbetet vi påbörjade hösten 2015.

Lidingö Gymnastikskola har länge önskat en större och modernare gymnastiksal att tillgå och dessutom har ofta fått frågan om möjlighet för föräldrarna att träna själva samtidigt som sina barn. Att vi nu lyckas förena dessa båda samtidigt som vi även hittat en lösning för medföljande syskon gör att vi känner oss extra glada att presentera det upplägg som kommer erbjudas när ditt barn går en kurs hos Lidingö Gymnastikskola på M3gym i Gåshaga.

M3gym erbjuder egen träning i gym 800 kr (ordinarie pris 250 kr/tillfälle) för en period om 8 tillfällen, till alla föräldrar vars barn som ska gympa i M3gyms fina lokaler. Erbjudandet gäller under samma kursperiod och under den tiden som ditt barn går sin kurs hos Lidingö Gymnastikskola. (Kursperioder HT20 är v 35-42).

Massage! M3gym erbjuder även 10% rabatt på massage för alla föräldrar med barn vars barn tränar gymnastik i M3gym.

Barnpassning! Det finns även ett barn/lekrum för syskon till de föräldrar som tränar i gymmet samtidigt som barnet deltar i en kurs hos Lidingö Gymnastikskola. Vissa tider finns även barnpassning i M3gyms regi. Är du intresserad av barnpassning samtidigt som du tränar på gymmet, låt oss veta.

Anmälan till dessa erbjudanden sker till Lidingö Gymnastikskola via mail. info@lidingogymnastikskola.se

Vi hoppas att det ska bli inspirerade för gymnasterna med ny sal och att detta ger dig som förälder ytterligare en möjlighet att skapa tid för egen träning! Vi ser mycket fram emot samarbetet.

Mia Eriksson Holst                                   Benny Johansson
VD Lidingö Gymnastikskola                    VD M3gym