Röster från våra kunder

“Vill tacka för ert engagemang, proffsiga upplägg, bra och närvarande tränare! Verkligen en fin organisation.”

“Jag vill passa på att tacka er för många år av inspirerande, rolig och bra gymnastik. Alla våra tre barn har gått hos er, och de har tyckt om er gymnastik väldigt mycket. Vi är så tacksamma för den verksamhet som ni har erbjudit. Den är toppen!”

“Vi har varit helnöjda med gympan så här långt! Vilka duktiga ledare! Och en sådan utveckling hos barnen! Stort tack! Vi kommer att sakna er!”

“Lidingö Gymnastikskola är en otroligt välskött verksamhet och både vårt barn och vi som föräldrar har varit förbehållslöst nöjda.”

”Jag tycker ni på Lidingö Gymnastikskola är väldigt härliga att ha att göra med, och duktiga på att lära ut!”

”Vill gärna tillägga att ni har överlag väldigt duktiga ledare som har hand om barnen på Olaus Petriskolan.”

”Tack för en fin service, bemötande och pedagogisk undervisning!”

”Tack för er fantastiska insats. Gymnastiken är veckans höjdpunkt för vår dotter!”

”Vi vill passa på att tacka för en imponerande verksamhet. Ledarna med Maria i spetsen är toppen.”

”Ni ledare gör ett fantastiskt jobb och gymnastiken är proffsig men ändå lekfull. Och ni håller alltid tider och har disciplin. Jag ger er högsta betyg i nöjd-kund index. Tack för en toppen termin.”