Jobba hos oss!

Gymnastikpedagog/ledarassistent

Nu söker vi fler teamledare och instruktörer till läsåret 2023/2024! Vi söker dig som har ett passionerat intresse för och egen erfarenhet inom gymnastik, idrott, barn och ledarskap. Tjänsterna omfattar sex till tjugo lektioner per vecka. Arbetet är förlagt till eftermiddag/tidig kväll samt dagtid helger.

Hos oss kommer du utveckla barn och ungdomar. Troligtvis planerar du att finnas i Stockholm de närmaste åren, kanske studerar du och vill kombinera det med ett meningsfullt, ansvarsfullt och utvecklande deltidsjobb. Världens roligaste och mest givande jobb!

Du kommer få utbildning i allt från ledarskap och kommunikation, så väl som i barns utveckling, pedagogik och gymnastikteknik.
Vi har kursverksamhet i motorik och gymnastik. För närvarande har vi ca 800 barn i åldrarna 10 månader till 15 år i våra dryga 70 grupper på Lidingö och Gärdet.

Kombinera administration och tid i sal

För rätt person finns även möjlighet att komplettera salsarbete med utvecklande jobb på vårt kontor med kursadministration, kundkontakter, kommunikation, event med mera. Tjänsten är initialt en 75-80% projektanställning läsåret 23/24, med möjlighet till förlängning och utökning.

Låter det som klippt och skuret för dig? Ansök genom formuläret nedan.

1Personuppgifter
2Mer om dig