Sportlovsläger v 9

Sportlovsläger 26 – 29 februari 2024

Detta är ett mindre läger i antalet barn än sommarlägret så antalet platser är begränsade. Lägret vänder sig till gymnaster i vår verksamhet födda 2009-2017. Platser kvar

Vi kombinerar våra gymnastikläger med andra aktiviteter, och vi försöker även komma ut varje dag så barnen får frisk luft, och om vädret tillåter äta lunch utomhus, t.ex. korvgrillning. Vi planerar även för simning, skridskoåkning, utomhuslek samt pyssel och högläsning.

08.30 Samling på Ropsten för den som önskar
09.00 Samling på Lidingö enligt dagsschemat
09.00 Aktiviteter som simning, skridskoåkning, fristående etc.
11.30 Lunch
12.00 Utevistelse
13.00-16.00 Gymnastikträning
14.30 Mellanmål
16.00-16.30 Hämtning
Senast 16.30 måste ditt barn vara hämtat. Om detta är ett problem måste du som förälder höra av dig för att skapa en lösning.

1Namn och födelsedag
2Gymnastiken, maten och aktiviteterna
3Kontaktuppgifter
4Nästan färdig!

Villkor

Anmälan är bindande. Vid anmälan ska en anmälningsavgift om 950 kr betalas inom 2 dagar, vilken inte återbetalas. Slutbetalningen ska vara betalad senast den 20 februari. Vid avanmälan efter 26 januari utgår full lägeravgift. Vid skada/sjukdom återbetalas lägeravgiften (med avdrag för anmälningsavgiften) mot uppvisande av läkarintyg, fram till 2 dagar innan första lägerdagen. Efterdaterade läkarintyg godkännes ej. Efter den 20 februari görs ingen återbetalning.

Lägeravgift

2.950 kr. I lägeravgiften ingår pedagoger, gymnastiksal, frukt, lunch, mellanmål, pysselmaterial, samt övriga aktiviteter och inträden.

Lidingö International Gymnastics Club

För att underlätta för oss att utbilda våra pedagoger, boka vissa salar och göra roliga aktiviteter utöver våra kurser för gymnaster har vi startat en förening. På lägret kommer vi t.ex. ha möjlighet att boka andra lokaler till extra aktiviteter. Så därför behöver du som inte redan är medlem i Lidingö International Gymnastics Club betala en medlemsavgift på 100 kr.