Mikrogymnastik

För barn födda 2020 – juni 2021

Här tränar gymnasterna tillsammans med en förälder på sin kropps- och rumsuppfattning. Genom lek och på redskapsbanor övas de allmänmotoriska färdigheterna, och vi tränar på att ta muntliga instruktioner. Den vuxne förväntas vara delaktig då en hel del av övningarna sker i samspel med föräldern, sedan mot slutet av den andra perioden börjar vi också träna på att släppa taget om föräldern, som en förberedelse inför nästa kurs, Minigymnastik.

Se en film från kursen

Anmäl ditt barn till kursen
Om det gäller en vidareanmälning av ett barn som redan går hos oss ber vi er istället skicka ett mail och ange gruppreferens. När anmälan gått igenom får du ett bekräftelsemail till den mailadress du angett. Skulle du inte få det har något gått fel. Då ber vi dig vänligen höra av dig till oss via mail eller telefon.
1Välj kurs
2Dina kontaktuppgifter
3Skicka in er anmälan
(se schema för lediga platser). Ange önskad period om det är en annan än nuvarande
Barnets födelsedatum
År
Månad
Dag

Varje period består av åtta lektioner. Kursavgift 1.750 kr.

Glöm inte att läsa igenom våra villkor och regler!

Om ni är osäkra på huruvida vår verksamhet passar ert barn är ni välkomna att boka tid för att komma och titta på en lektion!

Vi svarar gärna på dina frågor
E-post: info@lidingogymnastikskola.se
Telefon: 08-765 49 0008-765 49 00