Gymnastik avancerad

För barn födda 2009-2015 som gått vidare från kursen Gymnastik – fortsättning termin 4 eller avancerad.

Här tränas tävlingsförberedande volter som rondat, flickis, frivolt,  handvolt, överslag och grunden till skruvade volter. Dessutom tränar vi  att ta koreografi och genomföra en dans, i gymnastiken kallat  fristående, på egen hand.

Observera att vi på denna kurs har dräktkrav, det betyder att gymnasten måste ha på sig en dräkt/body under lektionen.

Se en film från kursen

På Gymnastik – Speed/fortsättning/avancerad går kurserna terminsvis. En termin består av 16 lektioner, kursavgift 3.510 kr. För Gymnastik – Speed/fortsättning/avancerad kurserna utgår en anmälningsavgift på 480 kr vid accepterande av erhållet gruppförslag till höstterminen. Anmälningsavgiften utgör en del av fulla kursavgiften.

Anmäl ditt barn till kursen
Om det gäller en vidareanmälning av ett barn som redan går hos oss ber vi er istället skicka ett mail och ange gruppreferens. När anmälan gått igenom får du ett bekräftelsemail till den mailadress du angett. Skulle du inte få det har något gått fel. Då ber vi dig vänligen höra av dig till oss via mail eller telefon.
1Välj kurs
2Dina kontaktuppgifter
3Skicka in er anmälan
(se schema för lediga platser). Ange önskad period om det är en annan än nuvarande
Barnets födelsedatum
År
Månad
Dag

Glöm inte att läsa igenom våra villkor och regler!

Om ni är osäkra på huruvida vår verksamhet passar ert barn är ni välkomna att boka tid för att komma och titta på en lektion!

Vi svarar gärna på dina frågor
E-post: info@lidingogymnastikskola.se
Telefon: 08-765 49 0008-765 49 00