Luxury Camps

Bara vi två eller tillsammans med barnen

En helg i total avskildhet i samspel med Sveriges vackra natur. Ni förfogar över ett genuint och fullt utrustat timmerhus på en stor sjötomt avsett för självhushåll. I strandkanten finner ni bastuhuset där ni kan njuta av bastu och relax av högsta kvalitet och utrustat med spaprodukter från Rituals. Slappna av på den stora altanen som hänger över vattnet och ta ett dopp från bryggan. På morgonen kan ni stilla glida ut i sjön med våra 2 st kajaker och möta soluppgången eller varför inte ta en tur med barnen i våra kanadensare på kvällen och spana efter våra bävrar som bor i sjön!

Både timmerhuset och bastuhuset har vedeldade kaminer. Timmerstugan har även ett exklusivt utomhuskök som kan användas vid grillning och matlagning.

Om Styggviken Waterfront

En unik anläggning i hjärtat av den svenska naturen.

Anläggningen består av ett handhugget timmerhus uppfört 1995 efter originalritningar från det ursprungliga huset från 1700-talet. Vid sjökanten ligger ett nyuppfört bastuhus med relax och med utgång till det stora trädäcket som sträcker sig över strandkanten. Hela anläggningen, som är 1,5 hektar stor, ligger på sjöns östra sida med fantastisk solnedgång över sjön sena sommarkvällar! Ni kommer att njuta av en total avskildhet och tystnad då det är långt till närliggande hus. Välkomna!

Villkor och Priser

Ni kommer på lördag och checkar in ca 11.30 och checkar ut senast 15.00 på söndagen.

Priset inkluderar boende, privat spa, bastuhus, privat brygga, kajaker, kanadensare, lakan, handdukar, spaprodukter, städning och 24 timmars telefonservice.

1850 kr/person vuxen

1550 kr/person barn (under 15 år)